onsdag den 2. maj 2012

Lidt mere shopping

Jeg og Casper var nede i gågaden idag.

Her forleden opdagede jeg hvor meget af mit sminke, der var for gammelt. Så jeg har bogstaveligt talt næsten intet.
Så idag var jeg i matas, hvor jeg købte en mascara og en eyeliner.


Jeg gik ikke efter en bestemt mascara, Har ikke prøvet nogle mascara jeg ikke kunne med.
Ang. mascara tænker jeg kun på prisen, og så kan jeg som regel se, om den er god eller ej.

Eyelineren skulle være af "træ" altså ligesom en blyant, der kan spidses.

Så var jeg i Gina Tricot for at købe en Cailyn Bandeau, så jeg kan have den på under kjolen, jeg skal
have på, på lørdag, så man ikke kan se nogle stroppe.



Igår købte jeg 2 lysestager til fyrfadslys.
De har fået sin plads i den lille træbakke, jeg fik af min far og stedmor forleden.


Nu mangler jeg af sminke at købe en ny lipegloss og en brun eyeliner til at tegne mine øjenbryn op med.
Men det må vente til en anden gang.

Kram Heidi(:

2 kommentarer:

  1. Den brune eyelinere fra nilens jord er virkelig god til at farve øjenbryn med, og så er den virkelig lang og er af træ. :)

    SvarSlet
  2. Så vil jeg da overveje at købe den til mine øjenbryn(:

    SvarSlet