torsdag den 10. maj 2012

Hold da op jeg koger nu

Uuh jeg er rasende.
Sad og så en reklame i fjerneren, og så siger de, at sidste år, de solgte for 8 miliarder pels sidste år.
Så begyndte de at fortælle hvor meget, man kunne få for de 8 miliader, og lige der begyndte min hjerne at koge. Var noget med, hvor mange sygeplejerske, man kunne give løn. Så til sidst stod der noget med minkpels og en hjemmeside, de synes, man skulle kigge forbi.

Ja, fordi det kan give så mange folk løn osv, synes jeg da ikke retfærdiggøre at slå minke ihjel pga. deres pels. Som I nok har opfattet det, er jeg imod pels. Og specielt mink, fordi de bliver bare opdrættet for at blive slået ihjel for deres pels.

Det er ikke for at fornærme andre, hvis de går med pels osv. Og har da selv et par sælluffer med lidt kanin pels på, men prøver jeg også ikke at tænke på, og er også det eneste pels, jeg kommer til at få. Er nogle varme luffer, jeg fik af min søster engang, og er rigtig glade for dem.

Men blev bare så ski tosset, fordi som om det overhoved retfærdiggøre at slå dem ihjel.
Det gør mig så ked af det samtidig med, at man laver sådan en reklame.
Det ændre ikke mit syn overhoved.

Min tanker går bare til de kære minke.
Havde brug for at komme af med mit raseri. Sad og skældte ud, da jeg så det med Casper.

Kram Heidi:(

2 kommentarer:

  1. Har godt set den reklame og blev faktisk lidt forvirret fordi de snakkede om alle mulige forskellige ting og til sidst fortalte om en minkavler farm og så blev jeg vildt sur, hvorfor reklamerer de for sådan noget i tv!!!

    SvarSlet
  2. Ja, det forstår jeg virkelig heller ikke, hvorfor de gør det.

    Er dejligt at vide, der er nogen, der har det på samme måde som jeg(:

    SvarSlet