onsdag den 9. maj 2012

Min første køretime

Nu har jeg været ude og køre for første gang, og hold da op, hvor var det bare fedt.
Jeg klarede det meget bedre, end jeg havde regnet med.
Jeg havde ikke rigtig nogle problemer med koblingen, som jeg havde troet.
Til sidst kørte jeg inden i byen, hvilket var rigtig fedt.

Jeg fik en masse ros af min kørelærer.
Jeg skal til teoriprøve omkring den 14 juni, så er ca. færdig om en måned.
Hvilket er virkelig fedt(:

Jeg er overrasket over, jeg turde køre 80 km/t, da jeg er meget forsigtig, men det var ret fedt.
Fik også at vide, at jeg bare skulle sætte farten op flere gange.

Så er virkelig positiv overrasket over idag(:

Nu vil jeg gøre mig klar, til jeg skal ud og spise med Casper<3

Kram Heidi(:

4 kommentarer:

  1. Kan også huske første gang jeg skulle prøve det - sikke en følelse man har bagefter!
    Men dejligt det gik godt :)

    SvarSlet
  2. Ja, det er en dejlig følelse, man har bagefter.
    Eller det er ihvertfald sådan en følelse, jeg har(:

    SvarSlet
  3. Ej! Hvor fedt, så skal du jo rigtig ud at køre ;b hehe

    - Rikkes.org

    SvarSlet
  4. Jeg glæder mig også helt til, at jeg skal ud og køre igen(:

    SvarSlet