tirsdag den 8. maj 2012

Jeg bliver forkælet

Jeg har lige fået sovet et par timer, og hvor var det rart.
I nat vågnede jeg op, hvor jeg havde det ret skidt.
Men har heldigvis fået det godt igen, bortset fra jeg stadigvæk er forkølet.

Imorgen skal jeg og Casper på Jensens bøfhus og spise til frokost, da Casper har inviteret mig ud.
I næste uge skal vi i biffen. Så jeg bliver rigtig forkælet, og hvor er det dejligt<3

Casper har fri både imorgen og overmorgen, da han skal arbejde lørdag og søndag. Men søndag får han tidligere fri.

Imorgen skal jeg ud og køre i bil på vejen for første gang. Uuh er lidt nervøs.
Men glæder mig også, fordi har ventet i lang tid, da jeg blev nødt til at aflyse i forrige uge, pga jeg var syg.
Jeg skal ud og køre kl. 8.30. Så det bliver virkelig spændende(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar