torsdag den 5. marts 2020

Min profil på Instagram er blevet spærret


Jeg har åbenbart liket for mange billeder, så min profil på Instagram er blevet spærret.
Min tvillingsøster Kamilla oplevede det samme for nogle dage siden.
Men hendes blev lige pludselig åbnet igen.

Jeg har rigtig nok liket mange billeder, men det er fordi, at jeg så får mange likes på mine billeder. Og sådan har jeg fået en del følgere.
Men det har jeg ikke anset som spam, men Instagram har set det, som om jeg har betalt en profil for at lave alle de likes eller sådan noget. Noget, jeg ikke forstod.
Men jeg har ikke betalt nogen for noget.
Jeg har gjort mig fortjent til mine likes og følgere. Jeg har brugt lang tid på at like folks billeder.
Så det er ikke en eller anden maskine, der har gjort det for mig.
Jeg kan heller ikke se fidusen i at snyde med ens følgere.
Jeg har aldrig forstået dem, der køber sig til følgere. Jeg vil da hellere have følgere, der er ægte, og som er der, fordi de kan lide min profil og ikke nogen fakeprofiler, som er betalt for at være på min side.

Jeg har fået at vide, at min profil bliver åbnet den 12 marts. Der er altså længe til. Men jeg har skrevet til Instagram, så nu håber jeg, at de indser, at det er en fejl. Det er ikke en fejl, at min profil har liket så mange billeder. Det er mig, der har gjort det. Jeg har siddet og brugt min tid på det.
Så det er en misforståelse.

Så jeg håber snart, at den bliver låst op igen(:

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar