onsdag den 22. januar 2020

Flot badetøj fra Hunkemôller.dk


Selvom at kalenderen stadigvæk siger vinter, så kan man stadigvæk godt kigge på nyt badetøj.
Nu kan man også få brug for badetøj om vinteren. Fx har vi en jacuzzi, så der skal vi bruge badetøj, eller når børnene vil i svømmehallen.

Hos Hunkemôller.dk har de et stort udvalg af flot badetøj.
De har både bikinier og badedragte.

Jeg har fundet noget af deres badetøj som jeg godt kan lide.



Denne gule bikini er rigtig fin. I kan finde den lige her.Jeg kan godt lide detaljerne med sløjferne på trusserne og den lille kvast på bikinitoppen. Og så er jeg helt vild med farven.



Dette er godt nok ikke badetøj, men det er en tunika/strandkjole.
Den kan I finde lige her.
Den er perfekt til at have udenpå ens badetøj.
Jeg synes, at den er så fin. Den fås både i hvid og i sort.



Denne badedragt er rigtig fin. Jeg kan rigtig godt lide farven.
I finder den lige her.

Hunkemôller.dk har som sagt et stort udvalg af badetøj. Men det er ikke kun sæt, som de sælger. Hvis man kun står og mangler nye bikinitrusser eller en bikinitop, så kan man også købe det.

Hunkemôller.dk er i sær kendt for deres flotte undertøj og badetøj, men de sælger også meget andet end kun det.
De sælger fx sutsko, nattøj, nattøj til børn, parfumer, makeuptasker og drikkedunke samt meget andet.
Theas nattøj er derfra, og mine sutsko er også derfra.

Jeg elsker at kigge rundt på deres hjemmeside. De får ofte nye varer, så der er ofte nye ting at kigge på(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar