onsdag den 17. maj 2017

Pæne sko


Jeg kan, ligesom mange andre, godt lide sko. Jeg kan specielt godt lide ballerinaer og sneakers.
Jeg ejer ikke et eneste par højhælede, men til gengæld ejer jeg flere par sneakers.
Jeg kan godt lide, at mine sko passer med det tøj, som jeg har på.

Jeg elsker specielt at være udenfor og ordne have osv. Mange, der godt kan lide at arbejde udenfor på små gør-det-selv projekter, de bruger sikkerhedssko. Det kan være, hvis de står ude i værkstedet og laver noget, eller hvis man går ude i haven. Det er ikke kun på arbejdet, at man bruger sikkerhedssko. Mange, der godt kan lide at lave små gør-det-selv projekter, de bruger ofte sikkerhedssko. Man kan nemlig komme ligeså galt af sted derhjemme som på arbejdet, hvis man arbejder med tunge ting.

Som regel synes jeg ikke, at sikkerhed er de pæneste sko, der findes, men hos Engelbert Strauss har de nogen virkelige flotte sikkerhedssko
De ligner helt almindelige sneakers. Så man får både nogen sko, der passer på ens tæer, og som samtidig ser godt ud.

 

Jeg synes, at dette par er så fede. De fås i flere forskellige farver. Og så kan jeg godt lide, at de ikke ligner almindelige sikkerhedssko. Udover sikkerhedssko, så har de også arbejdstøj, som man kan bruge til ens gør-det-selv projekter.

Hos Zalando.dk har de også mange flotte sneakers. Det er dog ikke sikkerhedssko men sko til almindelig hverdagsbrug. Så hvis man leder efter sko til hverdagsbrug, så kan jeg anbefale jer at kigge forbi deres store udvalg af sko.



Jeg kan virkelig godt lide disse sneakers. De er virkelig pæne. Jeg kan godt lide de store snørebånd.

Uanset hvad, så kan jeg klart anbefale jer at kigge forbi begge hjemmesider(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar