tirsdag den 23. februar 2016

Smarte solbriller


Solen er begyndt at skinne frem, og nogen gange når jeg kører bil, så er det nødvendigt at have solbriller på, fordi solen skinner så meget.

Mange begynder nok snart at kigge på solbriller, så derfor tipper jeg om nogen lækre solbriller samt nogen skønne rabatkoder.

ASOS har mange fede solbriller, og de har mange kendte mærker indenfor solbriller som fx Michael Kors og Ray-Ban.



Jeg kan rigtig godt lide disse solbriller fra Ray-Ban

Hvis man er studerende, så kan man få en lækker rabat derinde
Hvis man tilmelder sig, så kan man få 10 % hver gang i rabat som studerende.

Her er endnu en ASOS rabatkode

Jeg kunne godt finde på at gøre brug af den rabat til studerende. Specielt hvis jeg skal købe et par nye solbriller. Så er det alligevel en god sjat penge, man kan spare. Det kommer selvfølgelig også an på hvor meget man køber for. Men hvis man køber disse solbriller, jeg har linket til i dette indlæg, så er det alligevel omkring 150kr. at spare. Og det er da nogen gode penge at spare som studerende.

Nå, men dette indlæg skulle egentlig handle om solbriller.
Jeg kunne godt trænge til et par nye solbriller. Dem jeg har, de sidder knapt så godt mere.
Jeg overvejer at investere i et par ordentlige solbriller fra et godt mærke.
ASOS er i hvert fald et af de steder, som jeg vil kigge efter solbriller, da de har mange lækre solbriller.
Jeg så også, at de blandt andet havde mærker som Dolce & Gabanna og Versace.

De solbriller jeg har nu, de er ikke fra noget kendt mærke, men de minder lidt om dem fra dette indlæg.

Har I solbriller fra et kendt mærke(:?

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar