tirsdag den 16. februar 2016

En god skuespiller


En gang i sidste år mener jeg, at det var, der begyndte jeg og Casper at se serien Borgen.
Caspers mor havde alle sæsonerne. Det er en serie, som jeg ikke havde troet, at der var noget for mig.
Jeg finder politik kedelig, og det interesser mig ikke rigtig.
Så jeg troede ikke, at Borgen var noget for mig.
Men jeg blev vild med den serie.

Jeg kan godt lide skuespilleren Birgitte Hjort Sørensen
Jeg synes, at hun til tider kunne være irriterende som rollen hun havde i Borgen, men jeg synes, at hun er en god skuespiller.

Generelt er der bare rigtig mange gode skuespiller med i Borgen.
Jeg synes, at hun spillede rigtig godt i Borgen, altså Birgitte Hjort Sørensen, men jeg indrømmer, at det også er det eneste, at jeg kan bedømme hende ud fra, da jeg ikke har set nogen af de andre film, som hun har været med i.
Men jeg ser generelt heller ikke film så meget. Jeg ser mest serier.

Nu når jeg tænker mig om, så kan det da godt være, at det var i 2014, at vi så serien. Nå, men det er jo også lige meget.

Er der nogen film, som I godt kan lide hende i(:?

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar