fredag den 26. februar 2016

Sandaler fra Vagabond


En af de hjemmesider som jeg ofte sidder og kigger på ting på, det er Zalando
Jeg er virkelig vild med den hjemmeside. Jeg elsker, at de har et så stort udvalg af mærker.
Jeg elsker specielt at kigge på tasker og på sko. Heldigvis er der flere steder på nettet, hvor man kan få en lækker rabatkode til Zalando

Samtidig har de altid fri fragt. Og det kan jeg godt lide, fordi så skal jeg ikke til at lægge endnu et beløb oveni det, som man køber for.

Der er et par sko, som jeg længe (okay meget længe. Ca 2 år) haft udkig på derinde fra.



Det er disse lækre sandaler fra Vagabond
Grunden til at jeg ikke har haft købt dem.. Endnu.. Er, at jeg ikke er så glad og tryg ved at købe sko på nettet, fordi hvad nu hvis de sidder dårligt? Eller at de er for små? Så skal jeg til at sende dem retur osv. Og det gider jeg ikke at arbejde i. Jeg kan bedre lide at prøve skoene før, at jeg køber dem.
Men kan godt ske, at jeg ender med at købe dem på et tidspunkt. Fordi de er altså virkelig fine.

Hvis du står og skal købe noget inde fra hjemmesiden, så kan du lige tjekke, om der er en lækker rabatkode dertil
Det plejer jeg at gøre. Det er altid lækkert at spare lidt.

Er der nogen af jer, der ved, om disse sandaler kan købes i en fysisk butik(:?

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar