onsdag den 12. august 2015

Skolestart, myggestik og kvalme


Så er skolen begyndt for mange. Og det er den også for mig.
Jeg har ellers nydt at have sommerferie, hvor jeg ikke skulle gå og tænke på, at jeg havde afleveringer, der skulle laves og afleveres.

Jeg har i år fået mange myggestik. Sidste år fik jeg ikke så mange, men det har jeg så fået i år. Jeg synes, at jeg opdager nye myggestik hver dag.

Udover jeg er plaget af myggestik, så har jeg det ikke så godt fysisk i dag. I går aftes kastede jeg pludselig op. Jeg troede, at det var, fordi jeg havde drukket væske lige efter hinanden, fordi jeg havde taget mine piller. Og så plejer jeg at drikke meget, fordi ellers føler jeg, at jeg kan mærke pillerne i halsen.

Jeg fik lidt kvalme bagefter, og pludselig kastede jeg så op. Jeg har heldigvis ikke kastet op siden, men jeg har lidt kvalme i dag, og så har jeg ondt i maven, så ved ikke, om det er, fordi jeg er ved at blive syg.
Det håber jeg i hvert fald ikke, at jeg er.

Jeg må heller komme i gang med min aflevering(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar