fredag den 28. august 2015

Lækker mørbradgryde


Der er mange måder at lave mørbradgryde på.
Jeg har fundet nogen opskrifter på Mørbradgryde
Jeg har fundet opskrifterne inde på Familie Journal.

Jeg kan godt selv lide at få inspiration til nye opskrifter. Jeg har flere gange fundet en opskrift på en blog, som jeg så har prøvet. Det er rart, at man kan give inspiration til andre.

I den mørbradgryde som Casper plejer at lave, det er sådan en form for en brun sovs med kødstykker i, og så putter vi gulerødder i. Det smager rigtig godt med gulerødder i. Vi skærer dem i skiver og putter i.

Til mørbradgryde plejer vi at få kartoffelmos til. Det smager rigtig godt.

Nu får jeg helt lyst til snart at få mørbradgryde igen. Det er også ved at være lang tid siden, at vi sidst har fået det.

Hvad putter I i jeres mørbradgryde(:?

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar