mandag den 11. maj 2015

Lækkert tilbehør


Noget jeg elsker at kigge på i butikker og på hjemmesider, det er Accessories
Jeg synes, at det er fedt, at accessories kan vifte et outfit op.

Jeg går specielt meget op i tasker. Det kommer nok ikke som den store overraskelse for nogen af jer.
Jeg elsker at vælge en taske, som jeg mener, der passer til mit outfit.

Jeg sad og søgte på accessories, og der fandt jeg nogen vildt lækre ting hos Coolshop.



Solbriller fra Dior




Armbånd fra DyrbergKern

Jeg synes, at disse to accessories passer fint sammen til et outfit.
De kan selvfølgelig også bruges hver for sig.

Solbrillerne er virkelig fine.
Og det samme er armbåndet. Jeg kan godt lide, at det er sådan lidt råt.

Nu vil jeg sætte mig til at kigge lidt mere derinde og se, hvad de ellers har(:

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar