tirsdag den 12. maj 2015

Lidt lækkert til skrivebordet


Jeg har for et par måneder siden fået et skrivebord af Casper, som står i vores køkken.
Vi har et stort køkken, så det passer godt ind der.
Jeg elsker at sidde og tegne, skrive breve eller ordne andre ting ved det.
Jeg synes, det er så hyggeligt.

Efter jeg har fået mit eget skrivebord, så er jeg begyndt at kigge på Kontorartikler
Jeg har nogen kontorartikler til mit skrivebord, men jeg kigger altid efter små blokke til lige at skrive en besked på eller nogen fine kuglepenne osv.

Jeg sad og kiggede på kontorartikler på InkClub.
De har nogen fine ting.
Jeg faldt bl.a. over denne holder til at have små skriveblokke i.



Den synes jeg er fed.
Det er smart, at blokkene kan være deri, og så er det let lige at tage et papir af.
Samtidig synes jeg også, at det ser smart ud på skrivebordet med sådan en.

Der findes så mange fine ting til ens skrivebord både på nettet og i butikkerne(:

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar