søndag den 31. maj 2015

4 år i går


I går havde min blog 4 års fødselsdag, men jeg fik ikke lavet noget indlæg med, hvad der er sket i løbet af de 4 år, og hvad der er sket i løbet af det sidste år.

Jeg kan mærke, at efter at jeg begyndte i skole, der har jeg ikke fået lavet så mange indlæg, som før jeg startede i skolen, og kan også godt se, at jeg ikke har fået så mange læsere i løbet af det sidste år i forhold til året før, men sådan er det.
Jeg er stadigvæk glad for de nye læsere, som jeg har fået igennem det seneste år og de sidevisninger jeg i alt har fået.

Men her vil der komme lidt facts omkring bloggen i anledningen af, at min blog havde 4 års fødselsdag i går.

I løbet af det sidste år:

Er der 68.362 der har besøgt bloggen.
Har jeg fået 4 faste læsere via GFC.
Har jeg fået43 faste læsere via Bloglovin.
Har jeg lukket min blogs facebookside ned.
Har jeg fået 264 følgere på Instagram.

I løbet af de sidste 4 år:

Der er der 297.447 der har kigget forbi bloggen.
Jeg har fået 563 faste læsere via GFC.
Jeg har fået 285 faste læsere via Bloglovin.
Jeg har fået 365 følgere på Instagram.

Jeg har i alt afholdt 85 give aways, hvor nogen af dem har jeg selv købt, og hvor nogen af dem har været sponsoreret.

Tænk, at jeg allerede har blogget i 4 år nu.
Og jeg kan huske, at jeg var sådan i tvivl med, om jeg skulle oprette en blog for 4 år siden.
Da jeg oprettede den, så havde jeg svært ved at finde ud af tingene.
Jeg blev nødt til at få min søster til at tilmelde mig som fast læser af min mors blog, fordi det kunne jeg ikke finde ud af, fordi der var gået et eller andet galt.

Jeg vil gerne sige 1000 tak til alle jer, der følger min blog, til jer der kigger forbi min blog, til jer der kommentere mine indlæg og til jer, der følger mig på Instagram.
Det gør mig så utrolig glad, når jeg kan se, at I godt kan lide mine indlæg.

Jeg håber, at I fortsat vil følge med på min blog og på min Instagram fremover.
Til jer der ikke følger mig på Instagram, men som måske lige har lyst til at kigge forbi min profil, så hedder jeg dyregladpige derinde.

Tak, fordi I er de bedste læsere(:

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar