mandag den 7. oktober 2013

Lidt om denne uge


Jeg har lige været ude og gå en dejlig lang tur med Casper og Fox.
Vi gik ned til en sø, og så gik vi rundt om den(:

Casper fik tidligt fri idag. Og imorgen har han fri samt torsdag, da han skal arbejde i weekenden.
Idag var jeg til psykiater, men det var hurtig overstået idag.

På lørdag der skal jeg besøge min Faster og bagefter min Bedstefar og Bedstemor.
Min mor er nede ved mine bedsteforældre, så der får jeg også set hende(:

Så virker weekenden heller ikke så lang, når jeg har noget at lave den ene dag(:
Det er også rigtig lang tid siden, at jeg har fået set mine bedsteforældre, så det glæder jeg mig til.
Og så har de sådan en sød hund, så hende glæder jeg mig til at se samt min mors 2 hunde(:

For resten så slutter Shop Cici's konkurrence, som de har på deres facebookside imorgen.
Man kan vinde en øjencreme fra Urtegaarden.
Konkurrencen finder I øverst på deres facebookside, og deres facebook finder I Her

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar