onsdag den 2. oktober 2013

Et rigtig tøsecover


Det kan godt være, jeg er lidt bagud.
Men jeg har først for nyligt fundet ud af, at der findes cover til min mobil.
Jeg har en Sony Ericsson Xperia Ray.
De hjemmesider jeg har været inde på med mobiltilbehør har ikke haft covers til min mobil.

Men det har de på Lux-Case
Lux-case Danmarks største udvalg af covers, og det må jeg sige, at det passer.
De har så utrolig mange derinde. Jeg er bla. vild med de Disney covers til Iphone 4, man kan få.
Nej, hvor er de bare søde.

Udover covers sælger de også andet tilbehør til mobil, Ipod, Ipad osv.
De har tilbehør til alle slags mærker af mobiler, altså Nokia, Sony Ericsson, LG, Motorola osv.
En anden god ting de har, det er gratis fragt(:

 
 
Jeg modtog dette fine cover.
Jeg synes, at det er så sødt.
Jeg elsker, at det er rigtig piget med sommerfugle, fjerter og lyserødt.
Det var utrolig let at sidde på mobilen.
Jeg synes, at min mobil ligger bedre i hånden, efter den har fået cover på.
 
Jeg har intet dårligt at sige om dette cover.
Jeg er meget tilfreds med det.
Jeg er blevet vild med et par mere af deres covers derinde,
men så har jeg noget at ønske mig i julegave(:
 
Jeg kan klart anbefale hjemmesiden.
Har du fået øje på noget derinde, du godt kunne tænke dig?
Så kig forbi min give away, hvor man kan vinde et valgfrit produkt fra Lux-Case, som max må koste 250kr. I finder give awayen Her
 
I finder for resten deres facebookside Her
Der kan man følge med i spændende nyheder.
 
Kram Heidi(:
 
Dette indlæg er sponsoreret

Ingen kommentarer:

Send en kommentar