tirsdag den 26. marts 2019

Mine fødselsdagsgaver


I dag har jeg fødselsdag. Tænk, at jeg nu er 28 år.

Jeg har haft en helt fantastisk morgen.
I morges, der fik jeg gaver, og bagefter havde Brian lavet rundstykker og dækket bord. Vi spiste morgenmad inden, at han tog på arbejde.

I gave fik jeg disse fine ting.



Jeg fik denne smukke striktrøje fra Brian. Det er af mærket Zizzi.
Det mærke er jeg helt vild med.
Den fine blomst er en fredslilje. Den skal være god til at rense luften i det rum, som den står i.
Den fik jeg af Brians børn.



Af Fox fik jeg nogen skalotteløg til at sætte i min køkkenhave. Af Charlie fik jeg jordbærplanter.
Af Brian fik jeg et æbletræ med tre sorter på. Ved, at der er flere sorter på, så behøver man ikke at have mere end et æbletræ for, at det kan blive bestøvet. Det bestøver sig selv.

Jeg er så glad for mine gaver. For nogen kan det virke underligt at få haveting i gave. Men det er noget, som jeg har ønsket mig.
Mit største ønske på min ønskeliste var at få et æbletræ. Det har jeg gerne ville have i flere år.

Og jeg og Brian havde talt om, at vi skulle have flere jordbærplanter i år. Så det er virkelig lækkert med nogen flere jordbærplanter.
Jeg har aldrig prøvet at sætte skalotteløg, men det bliver rigtig spændende.

Jeg går rigtig meget op i min køkkenhave. Jeg er et rigtig havemenneske. Så jeg har ønsket mig en del ting til min køkkenhave.

Jeg er rigtig glad for mine fødselsdagsgaver. Jeg er i sær glad for mit æbletræ.

Udover disse gaver, så har jeg fået penge af min familie og Brians familie, da jeg også har ønsket mig penge.

Jeg mangler at få min fødselsdagsgave af min veninde, Camilla. Den får jeg næste gang, at vi ses.

I aften skal jeg og Brian ud at spise på en kinesisk restaurant. Jeg har haft lyst til kinesisk mad i flere måneder, så jeg glæder mig SÅ meget til at få kinesisk i aften(:

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar