onsdag den 27. marts 2019

Gode danske serier


Jeg elsker at se serier, men jeg kan i sær godt lide danske serier.

Hos Blockbuster har de et stort udvalg af danske serier

Det er dog ikke kun danske serier, at de har derinde. De har et stort udvalg af serier. Både danske og udenlandske.

Her er en liste med nogen af mine yndlingsserier, som er danske.

Rejseholdet.



Matador.



Sygeplejeskolen.



Nynne.




Alle disse serier kan købes inde på Blockbuster.

Jeg tror faktisk, at jeg snart vil se serien Nynne igen.
Den har jeg selv. Den fik jeg for to år siden i fødselsdagsgave.
Det er virkelig en af mine yndlingsserier.
Nynne er så sjov og så pinlig.
Hun er virkelig uheldig nogen gange.

Hos Blockbuster får de meget hurtigt de nyeste serier og film lagt ind, så man kan leje eller købe dem derinde.

Hvis I mangler en god serie at se, så kan jeg klart anbefale jer at kigge forbi Blockbuster og se deres store udvalg af gode serier(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar