lørdag den 30. marts 2019

Bager og konditor


Jeg elsker at bage. Det ved vidst mange godt.
Jeg elsker også at se Den store bagedyst.
Når jeg ser det, så får jeg helt lyst til at bage en masse.

Hvis man ønsker at gøre noget ud af sine evner indenfor bagning, så kan man blive bager eller konditor.
Hvis man gerne vil være bager eller konditor, så skal man først have taget et grundforløb før, at man kan begynde på uddannelsen.
Hos Hotel- og Restaurantskolen kan man tage grundforløbet som bager og konditor.

Jeg vil ikke selv være bager eller konditor, men jeg elsker at bage sådan på hobbyplan.
Men jeg er langt fra dygtig nok til at blive bager eller konditor.

Men her er lidt billeder af ting, som jeg før har bagt.









I går bagte jeg hindbærsnitter, men jeg har ikke fået lagt billederne over på min computer endnu.
Men dem skal jeg nok vise jer på et tidspunkt. Det samme med den brunsviger, som jeg bagte for nyligt.

Hvis du gerne vil læse mere omkring uddannelsen som bager og konditor så kan du gøre det inde på Hotel- og Restaurantskolen.
Hvis du gerne vil være noget andet indenfor mad, så har Hotel- og Restaurantskolen mange andre uddannelser indenfor den branche(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar