fredag den 29. marts 2019

Gamle børnefilm


Jeg kan godt lide de helt gamle børnefilm, som jeg så dengang, hvor jeg var barn.
Hos Blockbuster har de et stort udvalg af børnefilm

De har blandt andet et stort udvalg af gamle børnefilm fra den gang, hvor jeg var barn.

Her er nogen af de gamle børnefilm, som jeg godt kan lide.

Tøsepiger.



Send mere slik.



Krummerne 3 - Fars gode ide.



Fakiren fra Bilbao.



Når mor kommer hjem.



Alle disse film har Blockbuster.
Så hvis I har fået inspiration til at se en gammel børnefilm, så kan I finde disse her derinde.

Jeg kan personligt godt lide disse børnefilm.
Jeg kan godt lide alle tre film med Krummerne, men nu linkede jeg bare til Krummerne 3.
Men de andre kan jeg også rigtig godt lide.

Hvis du derimod er mere til gyser, krimier eller komedier, så kan du også finde film indenfor de kategorier.

Blockbuster har nemlig et stort udvalg af film og serier.
Jeg har lejet film flere gange hos dem.
Og det gør jeg stadigvæk, når jeg skal leje en film.

Fakiren vil jeg kun anbefale til lidt større børn, da den kan være lidt uhyggelig for de mindre børn.
Bare lige til info(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar