torsdag den 31. januar 2019

Udsalg på havemøbler


Hos Ilva har de et stort udvalg af havemøbler
Jeg er vild med mange af deres havemøbler. De har både sæt med borde og stole, men de har også stole og borde, der sælges separat. De har også loungemøbler og altanmøbler.

Jeg kan blandt andet godt lide disse havemøbler.



Jeg kan godt lide denne bænk. Jeg ville placere den op af en husmur, hvor der kommer meget sol. Så kan man sidde der og slappe af.



Jeg synes, at dette sæt er rigtig fint. Det er sådan et, som jeg selv godt kunne finde på at købe.

Det er ikke kun havemøbler, at Ilva har. De har også havetilbehør og hynder.



Jeg kan godt lide disse havekrukker. Jeg kan specielt godt lide den til venstre. Den der ser størst ud, men som ikke er den højeste.

Jeg har talt med Brian om, at jeg gerne vil have nogen krydderurter i en krukke i år.
Jeg vil gerne have persille, purløg og en anden krydderurt, som jeg ikke helt ved hvad skal være endnu.

Lige nu har Ilva tilbud på nogen af deres havemøbler og tilbehør. Man kan spare 30 og 31 % på deres krukker.

På det havesæt, som jeg har vist billede af her i indlægget, det sæt kan man spare 34 % lige nu.

Der er mange gode penge at spare på havemøbler lige nu(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar