onsdag den 23. januar 2019

Når du skal ud at rejse


Når du skal ud at rejse med fly, så er det vigtigt at have en god rejsekuffert.
Hos TecTake har de nogen gode rejsekufferter

Hos TecTake kan du købe et sæt med tre rejsekufferter i eller et rejsesæt med fire i. Så har du en rejsekufferter til hele familien.

Når man rejser med fly, så er det vigtigt, at man har en god rejsekuffert. Det er en god ide, at ens kuffert er en hardcase, da de holder bedre end kufferterne, der er af stof.
Ens kuffert kan godt få nogen buler og skrammer på rejsen. Selvfølgelig kan kufferten, der er hardcase blive ridset, men stof går lettere i stykker.

Min kuffert er en hardcase, og den Brian lige har fået i julegave, det er også en hardcase.

Et andet godt råd til dig, der skal vælge en rejsekuffert, det er at vælge den i en lidt anderledes farve. Hvis man har en sort eller grå kuffert, så er den svær at få øje på, når man står og venter på den. Hvis man derimod har en, der skiller sig lidt ud, så behøver man ikke gå og kigge på de forskellige kufferter med, om det er ens egen.

Derudover skal du også huske at have sådan et rejsemærke på kufferten, hvor der står ens navn osv.

Da jeg var i London, der købte jeg faktisk et rejsemærke med Mumitroldene. Jeg skal bare lige have sat det på min kuffert. Det har jeg ikke fået gjort, selvom det er flere år siden, at jeg købte det rejsemærke. Men jeg har heller ikke været ude og flyve siden.

Men hvis du står og skal købe en rejsekuffert, så kan jeg anbefale jer at kigge forbi hjemmesiden(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret

Ingen kommentarer:

Send en kommentar