torsdag den 24. januar 2019

Fint sengetøj


Jeg elsker sengetøj. Det er der måske mange, der gør. Men jeg kan bare godt lide noget ved fint sengetøj.

Hjemme ved mig selv, der har jeg en del sengetøj med børnemotiver som fx Mumitroldene og Disney. Hjemme ved Brian, der bruger vi noget mere "voksent" sengetøj. Altså ikke med børnemotiver.
Men det sengetøj, som Brian har, det er jeg også rigtig vild med. Jeg kan nemlig også godt lide noget enkelt sengetøj uden alt for mange farver.

Hos Fossflakes har de noget fint sengetøj

De har både sengetøj til voksne, juniordyner og babydyner.
Deres sengetøj er i fine og sarte farver med stjerner på.



Jeg synes, at det er nogen fine farver, som deres sengetøj er i.
Det er både sengetøjet til de voksne, juniordyner og babydyner, der har disse farver og med stjerner.
Så passer ens sengetøj også sammen med børnenes sengetøj.

Deres sengetøj er økologisk og allergivenligt. Så man kan trygt lade ens børn sove med dette sengetøj.

Inde på Fossflakes' hjemmeside kan I læse meget mere om deres sengetøj(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar