torsdag den 24. januar 2019

Gamle og flotte lamper


Jeg har et eller andet med lamper. Der findes så mange flotte lamper.
Jeg er en, der tit ligger mærke til lamper i film osv. Jeg ve dikke, hvorfor jeg har noget med lamper.
Jeg synes, at lamper kan være med til at give ens hjem noget hygge.

Noget, som jeg godt kan lide, det er gamle lamper
Altså lamper, som man ikke bare lige kan gå ud i en butik og købe.

Hos Lauritz.com har de mange gamle og flotte lamper.

Lige nu har de blandt andet en Poul Henningsen udendørslampe, som jeg er helt vild med.
De har desuden mange Poul Henningsen lamper derinde. Jeg kan godt lide hans lamper. Jeg synes, at designet er så flot. Jeg kan godt lide, at alle lamperne minder om hinanden, og derved kan man bruge lamperne som en rød tråd i ens indretning. Hvis man fx både har bordlamper og loftlamper fra Poul Henningsen, så giver det lidt en rød tråd. Men også hvis man vælger at dekorere med Poul Henningsen lamper i fx gangen og i stuen, så giver det også en rød tråd.

Hvis man er vild med "Koglen" fra Poul Henningsen, så har de lige nu en derinde.
Det var bare et lille ekstra tip.

Udover Poul Henningsen, så har de mange andre kendte designere derinde.

Der er mange lamper, som jeg godt kan lide derinde fra.

Hvis du selv har nogen gamle lamper, som du gerne vil have vurderet, så kan du læse om, hvordan du får det vurderet inde på deres hjemmeside(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar