onsdag den 23. januar 2019

Gode børnefilm


Hos Blockbuster har de mange børnefilm

Efter at jeg har mødt Brians børn, så har jeg fået set mange børnefilm. Og der er rigtig mange gode børnefilm.

Her har jeg lavet en lille liste med nogen af de gode børnefilm, som jeg godt kan lide.

Pippi Langstrømpe



Det er ikke så meget en film men små afsnit. Og jeg synes, at de afsnit med Pippi Langstrømpe er så gode.


The House of Magic



Dette er en god men også lidt sørgelig film. Den starter sørgeligt men ender godt.


Krummerne - Alt på spil



Jeg elsker Krummerne film. Denne er ikke lige så god som de helt gamle, men den er stadigvæk god.

Af andre gode børnefilm kan jeg blandt andet nævne Hotel Transylvania filmene, Far til fire i solen og Min søsters børn filmene.

Alle disse film kan både lejes og købes inde på Blockbuster.

Jeg lejer af og til film på Blockbuster. Når jeg og Brian gerne vil se en film, og den ikke er nogen steder gratis, så har Blockbuster som regel filmen. De er ofte også billigere at leje hos end ved andre online sider.

Kan I nævne nogen gode børnefilm, som I synes, at vi skal se(:?

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar