fredag den 11. januar 2019

Mine julegaver


Bedre sent end aldrig, ikke? Her viser jeg de julegaver, som jeg fik juleaften.



Jeg har fået en striktrøje fra Zizzi, en trøje til Fox fra Linse Kessler, sengetøj, et ophæng med et billede af mine nevøer og et gavekort til Matas på 200kr. Med gavekortet var der nogen små cremer med, som også kan ses på billedet.



Jeg fik også 4 krus med Mumitroldene og en Mumi ske.
De 3 af krusene var de samme, så jeg fik byttet to af dem til to andre krus med Mumitroldene.



Jeg fik julekalenderne Jul i Gammelby, Hallo, det er jul!, Nissebanden og Nissernes ø. Og så fik jeg også en boks med alle 4 film med Fars fede ferie.



Så fik jeg Klarborg Nisserikker fra 2017, Lyngby salt og pebersæt. Brians datter havde malet på et glas til mig, hvor hun havde skrevet H på den ene side og sit eget forbogstav på den anden side af glasset.



Jeg fik et par sko fra Only og et par sko fra Anna Field.



Og så fik jeg denne sparegris med grisen fra Toy Story.

Jeg fik også nogen billeder af mine to nevøer og penge.

Jeg laver ikke dette indlæg for at blære mig, men for at vise mine læsere, hvad jeg har fået i julegave. Jeg elsker selv at læse om, hvad andre har fået i julegave.

Jeg er rigtig glad for alle mine julegaver(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar