lørdag den 28. marts 2015

Trendcover


En ting jeg misunder dem, som har en Iphone, det er det store udvalg af covers, som de kan få til deres Iphone.
Der er slet ikke så stort et udvalg til min mobil.
Jeg kan godt få covers. Og der er også mange søde, men der er flest covers med en ensartet farve på hele coveret, men jeg er bare glad for, at jeg kan få et cover til min mobil, men derfor misunder jeg stadigvæk dem, der har en Iphone, at de har et så stort udvalg af covers at vælge imellem.

Trendcover er en hjemmeside, der har virkelig mange fine covers.
De sælger også andet tilbehør til mobiler end kun covers.

Jeg sad og kiggede på covers til nogen Iphones, og hvor har de bare mange fine.
Her er et lille udvalg af covers til en Iphone.











De sælger også tilbehør til forskellige Samsung mobiler samt til Ipads og tablets.

Deres covers er også billige. En anden god ting er, at der er gratis fragt.
Det er noget, som jeg rigtig godt kan lide.
Så skal man ikke sidde og tænke på, at der lige kommer noget ekstra oveni beløbet, som man har købt for.

Jeg kan i hvert fald anbefale jer at kigge forbi deres hjemmeside(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar