tirsdag den 24. marts 2015

Sjove ting fra hele verden


Jeg har fundet den sjoveste hjemmeside.
Det er Giggles.dk som jeg taler om.
Der har de bare de sjoveste ting.
Det kan være ting, man selv lige står og mangler eller en sjov lille fødselsdagsgave til en, som har alt.

Her er et lille udvalg af de ting, som de har derinde.









I går aftes sad jeg og kiggede hele deres hjemmeside igennem, fordi jeg synes, det var sådan nogen sjove ting, som de har derinde.

Tingene er også billige. Der er mange ting til under 100kr.
Så hvis man lige står og mangler en lille og sjov gave, så kan man helt sikkert finde det derinde.

Jeg skal også have vist siden til Casper, fordi han elsker også sådan nogen hjemmesider med sjove ting, ligesom jeg gør,

Jeg kan klart anbefale jer at tage et kig forbi hjemmesiden(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar