tirsdag den 31. marts 2015

Lidt til den søde tand


Når man vil tabe sig, så er det ofte slut med alt for usunde ting som slik, kage og chips osv.
Men for at man ikke skal blive for hårdt, hvis man er vant til ofte at spise usunde ting, så er det godt med en lille lækker snacks engang i mellem. Som fx en fredag aften.

I stedet for en skål slik fredag aften, så kan man vælge nogen lidt mere Sunde snacks
Men disse lidt sundere snacks skal også spises med måde.

Artiklen er en, jeg har fundet inde på ELLE.dk
I artiklen viser de 6 snacks, som er lidt sundere end så meget andet.

Jeg glæder mig til, når vandmelon og kirsebær kommer i butikkerne igen, fordi så har jeg mindre lyst til slik om aftenen, da jeg heller har lyst til vandmelon og kirsebær.

Man kan også købe noget is fra ISIS, som er uden sukker.
Så kan man tage en lille smule is med noget frugt til.

Det er altså også lækkert med en lille smule is sammen med noget lækkert frugt(:

Kram Heidi(:  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar