mandag den 16. marts 2015

Lækkert tøj


Når jeg for sjov bare vil sidde og kigge på tøj, sko eller tasker, så går jeg ind på Stylepit. Det har jeg gjort i flere år. Jeg gjorde det også dengang, at det hed Smartgirl.

Men lige før sad jeg og kiggede på tøj derinde, og der sad jeg og kiggede på tøj under mærket Vero Moda
Hvor har de bare meget fint tøj fra Vero Moda.
Jeg har købt tøj flere gange i Vero Moda, så det er lækkert, at de også har det mærke derinde.

Jeg har egentlig altid godt kunne lide tøj fra Vero Moda.
Da jeg var teenager, der havde de engang et par mega fede hængerøvsbukser, som jeg var helt skudt i, men valgte ikke at købe dem, da min søster, Kamilla og min tidligere veninde syntes, at de ikke var så pæne. Jeg har fortrudt flere gange, at jeg ikke købte dem dengang.
Men de var virkelig fede. Og efter den gang så faldt jeg for Vero Moda.

Kan I godt lide tøj fra Vero Moda, eller er der et andet mærke, som I mere er til(:?

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar