onsdag den 11. marts 2015

Hvad skal jeg bage?


Jeg har jo fødselsdag her sidst i marts, og Casper har fødselsdag sidst i april, så vi skal holde nogen fødselsdage her i løbet af marts og april.
På fredag får vi nogen venner på besøg til kage.
Der har vi i dag bagt boller, og i morgen skal jeg bare cupcakes til fredag.
Men i april får vi gæster af Caspers forældre den ene dag og en anden dag får vi besøg af min veninde, Camilla og hendes kæreste.

Og jeg tænker, at vi ikke skal have det samme, som vi får nu på fredag.
I hvert fald ikke præcis det samme.
Vi kan jo godt få boller og så noget andet kage til.
Jeg har overvejet at bage en Chokoladetærte
Det er en opskrift, som jeg har fundet inde på IN.dk

Men jeg ved det ikke. Jeg er lidt i tvivl. Fordi jeg vil jo gerne have prøvet at bage den inden, at jeg skal lave den til fødselsdagen, fordi jeg gerne vil vide, hvordan den smager.

Så jeg er gået lidt i tænkeboks.
Jeg sidder lige nu og kigger på opskrifter på nettet for at få lidt inspiration(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar