søndag den 15. marts 2015

Travlt med skolen


Lige for tiden har jeg travlt med skolen.
Jeg prøver ikke at tænke alt for meget over det.
Altså jeg får lavet mine lektier, selvfølgelig, men jeg prøver ikke at tænke så meget over det, når jeg har lukket computeren, fordi ellers er det, at jeg går hen og bliver stresset, hvis jeg tænker alt for meget over det, når jeg ikke laver dem.

Jeg har meget ondt i maven for tiden. Jeg tror, at det skyldes noget psykisk. Det kører lidt op og ned omkring det psykiske. Det er træls. Igen prøver jeg ikke at tænke for meget over tingene.
Jeg er generelt en, der tænker alt for meget over tingene. Og det resulterer bare i, at jeg får ondt i maven.
Derfor skal jeg heller ikke tænke alt for meget på skolen, når computeren er lukket, fordi det resulterer også i smerter i maven.

Men udover mine mavesmerter og at jeg tænker alt for meget over ting, så går det fint.
Jeg regner med, at jeg i denne uge vil i Matas og bruge mit gavekort, som jeg fik, da jeg holdte fødselsdag for nogen af vores venner i fredags.
Jeg skal nok have købt en øjengele, en eyeliner og sådan nogen penne til at plukke ens øjenbryn med.

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar