tirsdag den 1. januar 2013

Tømmermænd


Jeg lagde mig til at sove tidligere idag, fordi jeg var så træt og smadret.
Jeg havde ondt i hoved.
Da jeg vågnede, havde jeg det værre.
Jeg havde ondt i hoved, kvalme og fryste.
Nu har jeg "kun" ondt i hoved.

Vi kørte på MacDonalds for at hente mad, og sikke en kø ved Drive In.
Der var biler helt ned på vejen. Vi gik ind og hentede maden og tog det med hjem, men der var også mange. Og der var mange ansatte på arbejde.

Vi har lige slappet af med at se Lost. Nu vil jeg snart i seng igen. Jeg er stadig træt.
Jeg er ikke den eneste, der er træt, det er Fox nemlig også.

Men det var dejligt at se mine venner og min søster igår.
Casper havde købt fyrværkeri, som vi var ude og fyre af, selvom det regnede, men så meget regnede det heller ikke til at starte med. Den champagne vi havde købt smagte ikke godt.
Den lugtede og smagte af hvidvin og var sur. Men kransekagen var tilgengæld god(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar