lørdag den 12. januar 2013

Nye børster til samlingen



Derhjemme har jeg 2 gamle hårbørster. Den ene har jeg fået af Casper, og den anden har jeg fået af min mor. De ligger ude på badeværelset og pynter.

Igår fik jeg disse 2 gamle børster af min mor.



Jeg er så glade for dem. Glæder mig til, at de skal pynte på badeværelset med mine 2 andre børster.
Jeg kan godt lide gamle ting, fordi tanken om at folk engang har brugt det i "gamle" dage, den kan jeg godt lide.
Og så synes jeg, det er sjovt at se, hvordan tingene så ud i en anderledes tid. 
 
Husk I meget gerne må gå ind og stemme på Fox på Vi Med Hund.
Det er så let og stemme og tager ikke lang tid.
Så vil betyde meget for mig(:
I kan stemme Her
Det er nederst på siden og ud for navnet Fox(:
 
Kram Heidi(:



2 kommentarer:

  1. De er da rigtige søde :)

    xoxo Line
    guldstjernen.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Mange tak(:
    Det synes jeg virkelig også, de er(:

    SvarSlet