mandag den 28. januar 2013

Overskud, hvor er du?


Idag skal vi hjem og spise ved min far og stedmor.
Jeg glæder mig. Sidst jeg så dem var juleaften. Så det er lang tid siden, jeg sidst har set dem.
Jeg har også min stedmors fødselsdagsgaver. Glæder mig til at give hende dem(:

Og så glæder jeg mig selvfølgelig til at se deres 2 søde katte, Freja og Lille Nala(:

På torsdag skal jeg til psykiater for anden gang. Og det ser jeg frem til(:
Nu har jeg ventet i 7 måneder, så det dejligt endelig at have fået en tid.

Det går ikke alt for godt psykisk for tiden. Jeg tænker ofte på tvangstanker:/
Og jeg har intet overskud:/
Det er så irriterne at have det sådan. Jeg er også træt hele tiden. Og jeg sover altid til middag, og det er jeg ved at være træt af, men er så træt, at jeg bliver nødt til det:/
Jeg skal have ringet til lægen, men har ikke overskud til at tage til lægen.
Det er bare så træls. Jeg håber, jeg snart får mere overskud.

Men heldigvis har jeg Casper som en stor støtte og vores 3 dejlige dyr(:
Når de laver tossede ting, kan de altid få et smil frem på mine læber(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar