tirsdag den 8. januar 2013

Som babyer



Vi havde ikke Simba fra, da han var hel killing. Vi fik ham af min mor, da han var ca. 8 måneder gammel. Så vi har ingen billedere af ham som killing.
Men vi har billedere fra, da vi fik ham(:

I dette indlæg viser jeg jer nogle billeder af mine dejlige dyr, da de var små babyer(:


Nala som killing.


Nala som killing.


Simba da vi havde fået ham.


Simba da vi havde fået ham. 


Fox samme aften som vi fik ham.


Fox samme aften som vi fik ham.
 
Jeg elsker at billeder igennem af mine dyr. Jeg elsker at tage billeder af mine dyr(:
  
Kram Heidi(:




5 kommentarer:

  1. Hvad med Fox?:)
    han er så sød på baby billederne. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Nååh havde ikke set der også var af ham. hehe.

      Slet
    2. Jeg var kommet til at udgive indlægget før, jeg fik lagt billeder af ham i indlægget. Men så fik jeg det hurtig rettet(:

      Slet
  2. Er heeel vild med den grå kat, Simba :-) <3 .. Er det bare en almindelig huskat eller hvilken race er det???

    carolinebaastrup.bloggersdelight.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak(:
      Han er en blanding af en huskat og en british shorthair(: Men det er meget det britishe shorthair der træder frem i ham(:

      Slet