mandag den 7. januar 2013

Husk at like



Husk I meget gerne må gå ind og like Shop Cici's facebook side, som I finder Her
Til mine nye læsere: Jeg er administrator for Shop Cici's facebook side. Jeg skriver statusser og sådan på siden.
Så det vil betyde meget, at I vil gå ind og like den side(:

I er også velkomne til at kigge forbi deres hjemmeside, hvor de har mange lækre ting.
Bla. billigt makeup med god kvalitet, som ikke er testet på dyr.
Jeg er stor fan af deres makeup(:
I finder deres hjemmeside Her

Til jer der går ind og liker siden, må I gerne lige skrive ( hvis I vil) en kommentar under dette indlæg med evt. et link til jeres blog, så jeg kan skrive en kommentar på jeres blog, som tak(:
Jeg går meget op i at skaffe nye likes til siden nemlig.

I må have en god aften, kære læsere(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar