torsdag den 12. november 2020

I julestemning

 

Jeg er typen, der elsker jul, og jeg er allerede i julestemning. Eller jeg er så småt ved at komme det. Jeg elsker at sidde og kigge på billeder fra tidligere juleaftener eller af julepynt, som jeg før har taget.

Jeg vil vise jer nogen af de billeder, så det måske kan skabe lidt julestemning hos jer(:

Mine julekalendere det ene år.


 

Jeg kommer i hvert fald i julestemning af at kigge på disse billeder. Og jeg glæder mig bare endnu mere til jul.

Jeg glæder mig til, at vi skal pynte til jul med Thea, ja fordi Brians søn vil aldrig være med til det. Men så pynter vi bare op på hans værelse for ham(:

Jeg vil bage vaniljekranse i år, og vi skal lave brændte mandler. Jeg vil i år lave guirlander og flette julehjerter, som skal hænges op herhjemme.

Og så glæder jeg mig til at skulle pakke julegaver ind(:

Kram Heidi(:

2 kommentarer:

  1. Jul er da også en dejlig stemningsfuld tid og vi elsker den også herhjemme :-)
    Måske du kan google juleting at lave med drenge i den alder Brians søn har og så høre om han vil noget af det.
    Jeg har altid arbejdet med unge drenge og der er mange seje ting at lave til de forskellige højtider.
    Nyd juletiden, pynten, guf, hinanden osv :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak for den gode ide. Det havde jeg ikke tænkt på med at google det(:

      Slet