mandag den 27. juli 2020

Vores sommerferie i billeder


Vi kom hjem fra camping i onsdags. Jeg har nu fået overført billeder fra min mobil til min computer. Derfor vil jeg vise jer nogen billeder fra vores ferie i dette indlæg.
Vi var på Råbjerg Mile Camping. Det er en rigtig god og hyggelig campingplads. Vi boede i campingvogn. Der var en udendørs pool og en indendørs pool. Børnene var ude og bade hver dag og nogle gange to gange på en dag.
Der var en god legeplads. Derudover var der en grillbar, minigolf, en lille kiosk, og de havde en skattejagt, hvor man kunne gå rundt på pladsen og lede efter nogle poster, men skattejagten fik børnene ikke nået.



Poolen på campingpladsen.



Vi så Den Tilsandede Kirke.



Vi så Råbjerg Mile.



Da vi var ude og spise aftensmad den ene dag, der fik jeg for første gang en indbagt pizza med spagetti. Den smagte rigtig godt.



Vi lå og slappede af ved poolen, imens at børnene badede.



Vi fik is på campingpladsen, hvor bægeret var lavet af vaffel. Hvis man bestilte en is i bæger, så fik man den i et bæger lavet af vaffel. Bægeret smagte ikke særlig godt.



Vi var i Fårup sommerland.



Vi spillede minigolf på campingpladsen.

Det var en rigtig god og hyggelig tur, som vi havde. På den første dag brugte vi på campingpladsen, da det regnede. Børnene var både i den indendørs og udendørs pool. Jeg og og Thea lavede nogle YouTube videoer. Vi tog ind til Skagen, hvor vi spiste aftensmad, hvor jeg fik den lækre indbagte pizza, som der er billede af. Dagen efter tog vi i Fårup Sommerland. Da vi kom hjem, der nåede børnene lige at være i poolen i en halv time. Den sidste dag, som vi havde på campingpladsen, der startede børnene med at være i poolen, så tog vi hen og så Den Tilsandede Kirke, så tog vi ud på Grenen, og så tog vi hen og så Råbjerg Mile. Da vi var ude på Grenen, der så vi nogle sæler, der lå og svømmede rundt og legede. Var mega fedt at se. Er anden gang i mit liv, at jeg har set sæler i det fri.

Det var lidt fra vores ferie af(:

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar