onsdag den 12. juni 2019

Endnu en tur til Sjælland


Forrige weekend var jeg og Brian over ved min søster og hendes mand.
I lørdags tog jeg over til Kamilla og hendes mand igen. Jeg blev der til mandag.
Jeg skulle rigtig være hjemme ved mig selv, altså ikke ved Brian, så jeg besluttede at besøge min søster igen.

Jeg kom sent lørdag aften, da jeg havde været til fødselsdag ved min veninde, Camilla.
Jeg tog hjem til Fyn engang mandag aften.

Søndag var jeg og Kamilla inde i København, hvor vi var på Politi Museet, men der skal jeg nok vise jer nogle billeder fra i et andet indlæg.





Mandag blev bare brugt på at sove, se fjernsyn og læse lidt i en bog.
Tirsdag skulle jeg på arbejde, så jeg slappede af hjemme ved min søster indtil, at jeg om aftenen kørte hjem.

Det har været rart ikke at skulle være hjemme ved mig selv i de dage.
På lørdag skal jeg hjem til Brian. Savner ham og min lille Gulle-Mulle, altså Charlie så meget.
Glæder mig sådan til at se dem igen(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar