fredag den 21. juni 2019

Der er vidst noget, der er gået min næse forbi


Lige nu kører Men in Black: International i biografen.
Jeg har lige opdaget, at der findes en Men in Black 3
Jeg har hele tiden troet, at der kun var en 1'er og en 2'er?
Jeg aner faktisk slet ikke, om jeg har set Men in Black 3.

Jeg er vild med Men in Black 1 og 2. Så jeg vil helt klart se Men in Black 3. Så kan det være, at jeg kan huske, om jeg har set den eller ej.

Hos Blockbuster kan man leje og købe Men in Black 3.
Og man kan også leje de to første film i serien.



I denne film bliver J nødt til at rejse tilbage i tiden for at kunne redde jordens skæbne og K's liv. I fortiden slår J sig sammen med den unge K, og J opdager, at universet gemmer på nogle hemmeligheder, som hans makker aldrig har fortalt ham om.

Jeg vil så gerne se den.
Måske Brian vil være med til at leje den i aften.

Har I set denne film(:?

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar