torsdag den 25. april 2019

Brians nye elbil


For kort tid siden fik Brian en ny bil. Nemlig en elbil.
Jeg lovede at vise jer billeder af den. Det er en Hyundai IONIQ.
Man kunne så vælge den med alt muligt ekstra udstyr i, og det valgte Brian.
Der er fx varmesæde på bagsæderne.
Der er mange luksus ting ved denne bil. Der er også varme i sæderne foran, men der er også køl i sæderne foran. Der er automatisk opbremsning, hvis man kommer tæt på den forankørende.
Det er med læder sæder.

Det er en rigtig lækker bil. Og ikke kun på udseendet. Men den er så god at køre i.





Jeg har ikke fået taget nogen billeder af den indvendig.

Man skal selvfølgelig til at lære at have en anden tankegang i forhold til, at hvis man skal på lidt længere ture, at man skal planlægge lidt med, hvorhenne der er en ladestation. Men det er bare en tankegang, at man lige skal ind i.

Jeg var faktisk lidt skeptisk overfor elbiler, fordi vi før har prøvekørt nogen hybrider, men dem var ingen af os særlige begejstret for. Og det var, fordi at dem, som vi prøvekørte, de kørte mere på benzin end el. Og så synes jeg lidt, at fidusen forsvandt ved det. Så jeg havde en forestilling i mit hoved, at elbiler nok også var dårlige, men jeg er virkelig blevet positiv overrasket.
Jeg kan i hvert fald anbefale elbiler. I hvert fald denne her.

Jeg tror, at elbiler er kommet for at blive. Jeg anede faktisk ikke, at elbiler allerede var så populære før, at vi var ude og kigge på en. Men nu er jeg heller ikke særlig meget inde i elbiler.
Fx var jeg overbevist om, at den ene hybrid bil, som vi engang prøvekørte i var en Hyundai, men det viste sig, at det faktisk var en Toyota.
Så jeg er ikke særlig meget inde i biler.
Men elbiler har overrasket mig positivt.

Har I en elbil(:?

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar