mandag den 9. juli 2018

1 års dag


I dag har jeg og Brian 1 års dag. Tænk, at vi allerede har kommet sammen i et helt år.

I aften skal vi ud og spise, og jeg har også to gaver til Brian, som han skal have, når han kommer hjem fra arbejde af.

Efter vi har spist, så tager vi hjem og slappe af, og hvor vi skal have lidt lækkert is med jordbær fra egen have til. Og så skal vi bare slappe af foran fjernsynet. Vi har arbejdet meget de sidste par dage på at lave børnenes værelser om, så der har ikke været meget tid til at slappe af i. Så i dag er afslapningsdag.



Jeg er så glad for, at jeg har mødt Brian. Med ham kan jeg være mig selv. Og det har jeg virkelig svært med overfor folk. Men det kan jeg med Brian.

Jeg glæder mig til, at vi skal ud og fejre vores 1 års dag i aften(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar