torsdag den 16. marts 2017

Min nye header


Yaaaaay, jeg har fået en ny header her på bloggen.

Endnu en gang er det min venindes kæreste, Dennis, der har lavet den for mig.
Jeg er vildt glad for den. Den minder lidt om min gamle med farver samt, at det billede af jeg og Fox er det samme. Men den header var jeg netop også glad for. Derfor ville jeg gerne have, at den skulle minde om den.

Grunden til at jeg fik en ny header, det er jo fordi, at Casper var med på min gamle header.
Så nu var det også på tide, at jeg fik sat den nye ind. Har været lidt langsom om lige at få sat den ind.

Dennis har en side på Facebook, som hedder Diabetesdude
Her kan I følge med i, hvordan det er at have diabetes. Han ligger også videoer op på sin side som fx en video med tips til motion indendørs.
Det er en rigtig spændende side, som han har. Så den kan jeg klart anbefale jer at følge.



Det var vigtigt for mig, at alle babyerne var med på billedet, fordi selvom Simba og Nala ikke bor ved mig, så er de jo stadigvæk mine babyer.

Jeg er så glad for min nye header. Jeg synes, at den er så pæn(:

Kram Heidi(: 

1 kommentar:

  1. Tillykke med din nye Header, den er super flot og viser lige dig og dine babyer:-)

    SvarSlet