torsdag den 5. februar 2015

Postkort med Mumitroldene


Jeg har fået nogen rigtig søde postkort med Mumitroldene.
Nogen af dem har jeg fået af min mor, som var nogen, hun havde liggende.
De andre har jeg byttet mig til på Instagram.
Der er det utrolig populært at bytte postkort med hinanden.
Jeg vidste slet ikke, at folk gik op i at bytte postkort på Instagram, men det gør det.
Det synes jeg er vildt fedt, at man kan bytte med med andre.



Disse portkort er dem, som jeg har fået af min mor



Disse portkort er dem, som jeg har byttet mig til

De postkort som jeg har byttet mig til, de er fra Finland af.
De er alle fra den samme person.
Hun fik nogen med Disney og Rasmus Klump af mig.

Jeg har fået købt nogen flere postkort med Mumitroldene, men dem viser jeg jer i et andet indlæg.
Jeg har allerede nu mange postkort med Mumitroldene(:

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar