lørdag den 7. februar 2015

Giv din støtte til Inges Kattehjem #3


For nogen måneder (eller en del måneder siden) begyndte jeg på at lave nogen indlæg, hvor jeg ville fortælle om de forskellige måder, som man kan støtte Inges Kattehjem på.

I det første indlæg fortalte jeg bare om, at jeg ville begynde at skrive disse indlæg, og at der netop er flere måder, man kan støtte Inges Kattehjem på, og at det var det, jeg ville begynde at skrive om.

I det andet indlæg fortalte jeg om den mest almindelige måde, som man kan støtte dem på. Nemlig ved at donere penge. Samt jeg fortalte lidt om, at man kan få det trukket fra i skat.

I dette indlæg vil jeg fortælle om endnu en måde, hvor man kan støtte Inges Kattehjem og deres gode arbejde med kattene.

De har nemlig en facebookgruppe, hvor man kan sætte ting til salg på.
Enten som en auktion eller bare til salg, så den første, der henvender sig, køber varen.
Mindst 50% af det, man sælger for, det skal gå til Inges Kattehjem.
Man må også godt skrive, at det er 75% af beløbet, der skal gå til Inges Kattehjem.
Det kan også være 100%
Det er op til en selv. Bare mindst 50% af beløbet skal gå til Inges Kattehjem.
Der er alt lige fra tøj, pyntegenstande, køkkenting, bøger og film og mange andre fine ting.
Igen kan man også her få det trukket fra i skat.
Men det mener jeg, at der står noget om i deres gruppe.

Man skal ansøge om at komme med i gruppen, men når man er blevet godkendt, så kan man se de ting, der er til salg.
I finder deres facebookgruppe lige Her

De har også en facebookgruppe, hvor det er en gruppe, hvor man kan efterlyse ting, som man søger.
Hvis man søger en bestemt bog, så kan man skrive og høre, om der er nogen, der har den, og som gerne vil sælge den. Igen skal mindst 50% af beløbet gå til Inges Kattehjem.
I denne gruppe, skal man også ansøge om at komme med i gruppen, men når man er blevet godkendt, så kan man se, hvad de andre har skrevet, at de søger.
I finder den facebookgruppe lige Her

Jeg har selv fået solgt flere forskellige ting inde på deres gruppe, hvor man kan sælge ting.
Det er en god måde at støtte Inges Kattehjem på uden, at man sådan rigtig føler, at man skal af med penge, da det netop bare var ting, man havde stående og ikke brugte mere.

Jeg kan i hvert fald anbefale jer at kigge forbi disse to grupper(:

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar