tirsdag den 18. februar 2014

Opdate omkring mine smerter


Jeg har før skrevet meget omkring de mavesmerter, jeg begyndte at få sidst i maj måned sidste år.
Hvor jeg var til en masse undersøgelser, og hvor de ikke kunne finde noget.
Smerterne gik væk i en måned, og så kom de igen, og de har været det lige siden.
Ikke konstant, men næsten hver dag har jeg mavesmerter.
Nøjagtig de samme smerter som tidligere.

Jeg tror, det er psykisk, som jeg har talt med min psykiater om.
De kom sådan rigtig igen, da jeg blev en del stresset.
Men jeg har i nogen år haft mavesmerter i den ene side, hvor jeg var ved lægen, hvor han sagde, jeg kunne gå til fysioterapi, da det kunne være noget med musklerne.
Men det gik jeg ikke til, da jeg hele tiden har vidst, det ikke var ømme muskler.
Den smerte jeg havde den gang, det er den, jeg fik igen sidst i maj.
Denne gang bare værre, og så var den der konstant.





Billederne er fra den gang, jeg var på hospitalet, hvor jeg fik foretaget en kikkert undersøgelse igennem halsen.

Jeg kan mærke, at den specielt kommer, når jeg får det psykisk dårligt over et eller andet, eller at jeg føler mig stresset, eller når jeg føler mig presset, hvor der fx. sker noget uventet, og hvor jeg så skal til at tage stilling til noget, så begynder tankerne normalt at køre rundt oppe i hoved, og det er der, jeg specielt kan mærke smerterne.
Men lige nu har jeg fx. også mavesmerter. Så de er der meget af tiden.

Men det vil jeg også tale med min psykiater om igen i morgen.
Vi har før talt om det, og det var derfor, at jeg begyndte at gå der oftere, så vi kunne få talt en masse om, hvad det er, der gør, at min psykiske smerte går hen og bliver en fysisk smerte.

Den gang gik jeg også med uvisheden omkring, hvad det mon kunne være.
Om det var noget fysisk osv. Nu ved jeg, at det højst sandsynligt er pga. noget psykisk.

Jeg ville bare fortælle jer lidt omkring, hvordan det går med smerterne, da jeg en gang fortalte meget om det, dengang hvor det var meget slemt.


Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar