lørdag den 1. februar 2014

Der er fundet 2 vindere


Så har jeg fundet en vinder i hver af mine give aways.

Først vil jeg sige 1000 tak til Lepong for at have sponsoreret den fine wallsticker.
Og 1000 tak til Zinobel for at have sponsoreret det skønne hudpleje produkt.

Og 1000 tak til alle jer der havde lyst til at være med(:

Jeg har brugt random.org til at finde begge vindere med.

Først har jeg fundet vinderen af den fine wallsticker.

Det blev nr. 12 og det er Mia CA ( aim mia.)
STORT tillykke Mia. Jeg har sendt en mail til dig(:

Jeg har også fundet vinderen af give awayen med et hudpleje produkt.
Det blev nr. 7, og det er tullepia.
STORT tillykke Pia. Jeg har også sendt en mail til dig(:

Endnu en gang 1000 tak fordi I havde lyst til at deltage.
Det gør mig virkelig glad, når I kan lide de give aways, der kommer her på bloggen(:

Husk hold øje med bloggen senere, da der kommer en ny give away der(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar