tirsdag den 27. marts 2018

Så fik vi den set


Så fik jeg og Brian set filmen Jumanji
Eller genset, fordi vi har begge set den før.
Det er den gamle Jumanji. Den kan lejes inde på Blockbuster.



Man kan selvfølgelig godt se, at nogen af dyrene i filmen ikke ser særlige realistiske ud, men nu skal man jo lige tænke på, at den er lavet for 20 år siden, så dengang havde de ikke de samme muligheder, som man har i dag.

Men den var rigtig god, og der var flere ting, som jeg ikke kunne huske.

Jeg kan rigtig godt lide Robin Willams som skuespiller, og han spiller rollen så godt i denne film.

Jeg kan huske, at da jeg så den som barn, så syntes jeg, at den var lidt uhyggelig, men det synes jeg slet ikke, at den var. Men som barn opfatter man selvfølgelig også tingene lidt anderledes end som voksen.
Det var sjovt at se den efter så mange år.

Jeg har også købt filmen til min søster i fødselsdagsgave, da hun ønskede sig den.
Hun har selvfølgelig også set den som barn, da vi så den sammen.

Jeg kan klart anbefale jer at se eller gense denne film(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret

Ingen kommentarer:

Send en kommentar